Kancelář starosty a tajemníka

sekretářka starosty
Martina Kutláková
tel.: 380 303 113
e-mail: kutlakova@mestokaplice.cz
personalistika, kontrola
Ing. Michaela Štěpánková
tel.: 380 303 117
e-mail: ivana.chroma@mestokaplice.cz
mzdy, personalistika
Martina Švagrová
tel.: 380 303 116
e-mail: svagrova@mestokaplice.cz
krizové řízení a obrana
Mgr. Milan Nagy
tel.: 380 303 115
e-mail: milan.nagy@mestokaplice.cz
krizové řízení a obrana
Mgr. Lenka Nagyová
tel.: 380 303 179
e-mail: lenka.nagyova@mestokaplice.cz
správce informačního systému
Jiří Štika
tel.: 380 303 114, 773 444 556
e-mail: stika@mestokaplice.cz
správce informačního systému
František Krtek
tel.: 380 303 114, 777 458 621


Kancelář starosty a tajemníka zajišťuje:

 

sekretariát

  • korespondenci starosty, místostarostů města a tajemníka MěÚ,
  • agendu žádostí - žádosti eviduje a odpovídá za jejich kompletnost,
  • materiály pro jednání MěR a MěZ a zajišťuje jejich rozesílání,
  • zápisy z jednání MěR a MěZ, zpracovává usnesení a výpisy z usnesení,
  • hlavní pokladnu

 

personalistika

  • personální agendu,
  • realizace vzdělávacích programů zaměstnanců podle potřeby organizace,
  • centrální evidenci stížností a petic,
  • agendu žádostí o informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
  • agendu obecně prospěšných prací,
  • správu webových stránek města

 mzdy

  • obsluha docházkového systému, kontrola docházky
  • obsluha software pro zpracování mezd včetně aktualizací
  • odvody zdravotním pojišťovnám, české správě sociálního zabezpečení včetně ohlašovací povinnosti
  • odvody finančnímu úřadu
  • kontakt s penzijními fondy – zajištění plateb příspěvku od zaměstnavatele
  • zpracování čtvrtletních statistických výkazů
  • pro zaměstnance Města Kaplice zajišťuje stravenky na závodní stravování, prodej a odvod hotovostí
  • provádí kontrolu cestovních příkazů, včetně vyúčtování tuzemské i zahraniční

správce informačního systému

  • ochranu, údržbu a aktualizaci složitých databází,
  • správu, funkčnost a bezpečnost lokálních počítačových sítí,
  • monitorování a diagnostiku sítí, definování a přidělování adres uživatelům a propojování na další sítě,
  • bezpečnost dat,
  • servis uživatelům na úseku správy databází,
  • správu počítačové sítě a telekomunikační techniky, zejména instalace aplikačních programů a jejich upgrade,
  • správu licencí a evidenci software a hardware, kontrolu dodržování vnitřního předpisu o používání informačních technologií,
  • správu, údržbu a úpravu docházkového systému,
  • zálohování dat a zabezpečování provozu telefonní sítě

kontrola

  • koordinaci kontrolního týmu, sestavování návrhů plánů kontrolních akcí, norem pro činnost vnitřního kontrolního systému včetně nápravných opatření a projednávání výsledků kontroly, zajišťování součinnosti s orgány vnější kontroly
  • přezkoumávání a vyhodnocování operací a vnitřního kontrolního systému se zaměřením zejména na dodržování právních předpisů, rizik a opatření k jejich zmírnění či vyloučení a hodnocení účinnosti vnitřního kontrolního systému,
  • kontrolu ve všech oblastech vnitřní činnosti organizace,
  • soustavné sledování, analýza, přezkoumávání a vyhodnocování hospodaření správních celků nebo samosprávných celků, jejich organizačních složek nebo zřizovaných organizací,
  • všechny úkoly vyplývající z kontrolního řádu města

krizové řízení

  • výkon státní správy v přenesené působnosti v oblasti obranného plánování a krizového řízení na úrovni obce s rozšířenou působností (ORP);

  • zajišťování připravenosti správního obvodu ORP na řešení krizových situací; zajišťování úkolů pro zvládání vojenských i nevojenských krizových stavů;
  • přípravu a realizaci opatření k provedení stanovených krizových opatření v podmínkách správního obvodu ORP za krizového stavu, plnění úkolů stanovených orgány krizového řízení;
  • činnost Bezpečnostní rady a Krizového štábu ORP;
  • zpracování krizové dokumentace; rozpracování a aktualizace Krizového plánu ORP;
  • podílí se na zpracování analýzy a vyhodnocení rizik na území správního obvodu ORP;
  • výkon kontrolní činnosti u obcí ve správním obvodu ORP, včetně metodické pomoci;
  • zabezpečování úkolů v oblasti příprav k obraně státu na území správního obvodu ORP; zpracování a zajištění opatření při zabezpečování potřeb Armády ČR při odvodech branců a mobilizačních opatřeních; zpracování Dílčího plánu obrany ORP,
  • plnění úkolů stanovené krajským úřadem při vyhodnocování objektů, které za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu mohou být napadeny;
  • přípravu opatření zproštění výkonu mimořádné služby pro zaměstnance Městského úřadu u Krajského vojenského velitelství z důvodu důležitých zájmů bezpečnosti;
  • výkon státní správy v přenesené působnosti v oblasti přípravy hospodářských opatření pro krizové stavy; zpracování Plánu regulačních opatření pro správní obvod ORP, připravuje a plní úkoly uložené krajským úřadem k zajištění nezbytných dodávek a regulačních opatření; využívání IS ARGIS, KRIZDATA a KRIZKOM;
  • plní úkoly z Vnějšího havarijního plánu jaderné elektrárny Temelín a zpracovává k tomu odpovídající dokumentaci;
  • zabezpečování ochrany utajovaných informací zajištěním personální, administrativní a fyzické bezpečnosti; výkon funkce bezpečnostního ředitele organizace;
  • zabezpečování akceschopnosti jednotek požární ochrany zřizovaných městem Kaplice (JSDHO Kaplice-Hubenov, JSDHO Blansko a JSDHO Pořešín);
  • vedení evidence válečných hrobů a pietních ve správním obvodu ORP Kaplice.

 

 


Dokumenty ke stažení