Kancelář starosty a tajemníka
sekretářka starosty
Martina Kutláková |
tel.: 380 303 113
e-mail: kutlakova@mestokaplice.cz |
personalistika, kontrola
Ing. Ivana Chromá |
tel.: 380 303 117
e-mail: ivana.chroma@mestokaplice.cz |
mzdy, personalistika
Martina Švagrová
|
tel.: 380 303 116
e-mail: svagrova@mestokaplice.cz |
krizové řízení a obrana
Mgr. Milan Kadič |
tel.: 380 303 115
e-mail: milan.kadic@mestokaplice.cz |
krizové řízení a obrana
Mgr. Lenka Nagyová |
|
správce informačního systému
Jiří Štika
|
tel.: 380 303 114, 773 444 556
e-mail: stika@mestokaplice.cz |
správce informačního systému
František Krtek
|
tel.: 380 303 114, 777 458 621
e-mail: frantisek.krtek@mestokaplice.cz |
Kancelář starosty zajišťuje:
sekretariát
- korespondenci starosty, místostarostů města a tajemníka MěÚ,
- agendu žádostí - žádosti eviduje a odpovídá za jejich kompletnost,
- materiály pro jednání MěR a MěZ a zajišťuje jejich rozesílání,
- zápisy z jednání MěR a MěZ, zpracovává usnesení a výpisy z usnesení,
- hlavní pokladnu
personalistika
- personální agendu,
- realizace vzdělávacích programů zaměstnanců podle potřeby organizace,
- centrální evidenci stížností a petic,
- agendu žádostí o informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
- agendu obecně prospěšných prací,
- správu webových stránek města
mzdy
- obsluha docházkového systému, kontrola docházky
- obsluha software pro zpracování mezd včetně aktualizací
- odvody zdravotním pojišťovnám, české správě sociálního zabezpečení včetně ohlašovací povinnosti
- odvody finančnímu úřadu
- kontakt s penzijními fondy – zajištění plateb příspěvku od zaměstnavatele
- zpracování čtvrtletních statistických výkazů
- pro zaměstnance Města Kaplice zajišťuje stravenky na závodní stravování, prodej a odvod hotovostí
- provádí kontrolu cestovních příkazů, včetně vyúčtování tuzemské i zahraniční
správce informačního systému
- ochranu, údržbu a aktualizaci složitých databází,
- správu, funkčnost a bezpečnost lokálních počítačových sítí,
- monitorování a diagnostiku sítí, definování a přidělování adres uživatelům a propojování na další sítě,
- bezpečnost dat,
- servis uživatelům na úseku správy databází,
- správu počítačové sítě a telekomunikační techniky, zejména instalace aplikačních programů a jejich upgrade,
- správu licencí a evidenci software a hardware, kontrolu dodržování vnitřního předpisu o používání informačních technologií,
- správu, údržbu a úpravu docházkového systému,
- zálohování dat a zabezpečování provozu telefonní sítě
kontrola
- koordinaci kontrolního týmu, sestavování návrhů plánů kontrolních akcí, norem pro činnost vnitřního kontrolního systému včetně nápravných opatření a projednávání výsledků kontroly, zajišťování součinnosti s orgány vnější kontroly
- přezkoumávání a vyhodnocování operací a vnitřního kontrolního systému se zaměřením zejména na dodržování právních předpisů, rizik a opatření k jejich zmírnění či vyloučení a hodnocení účinnosti vnitřního kontrolního systému,
- kontrolu ve všech oblastech vnitřní činnosti organizace,
- soustavné sledování, analýza, přezkoumávání a vyhodnocování hospodaření správních celků nebo samosprávných celků, jejich organizačních složek nebo zřizovaných organizací,
- všechny úkoly vyplývající z kontrolního řádu města
krizové řízení
- komplexně úkoly pro zvládání krizových stavů (nouzový stav, stav nebezpečí, stav ohrožení státu a válečný stav),
- koordinuje a zabezpečuje úkoly obranného plánování, civilně nouzového plánování a havarijního plánování,
- proces obranného plánování ve správním obvodu obce s rozšířenou působností (tzn. ORP) Kaplice, úkoly vlády a Ministerstva obrany k zajištění úkolů obrany státu na území ORP,
- požadavky a potřeby Armády ČR při plnění úkolů mobilizace ozbrojených sil a další opatření k obraně státu v součinnosti s Územní vojenskou správou a krajským vojenským velitelstvím,
- zpracovávání podkladových materiálů do dokumentace obranného plánování krajského úřadu a ústředních správních úřadů,
- na základě požadavků oprávněných subjektů a po schválení starostou, věcné prostředky pro zajišťování potřeb obrany státu, dle jejich druhu s příslušnými odbory MěÚ,
- koordinaci činností k provedení rozpracování úkolů krizového plánu kraje Městským úřadem Kaplice,
- činnosti k analýze a vyhodnocení rizik, k plánování, organizaci a realizaci činností spojených s řešením krizových situací,
- po ukončení zpracování dokumentu "Rozpracování úkolů krizového plánu Jihočeského kraje Městským úřadem Kaplice" zajišťuje jeho aktualizaci, provádění změn,
- přípravu jednání schůzí Bezpečnostní rady města Kaplice, na zpracování jejího pracovního plánu na kalendářní rok, je jmenován tajemníkem bezpečnostní rady, zpracovává zápisy,
- přípravu zasedání Krizového štábu města Kaplice, je jmenován tajemníkem Krizového štábu, provádí aktuální změny ve složení bezpečnostní rady a krizového štábu podle pokynů starosty, zpracovává zápisy z jednání krizového štábu,
- jednací protokoly (např. Jednací protokol k písemnostem bezpečnostní rady),
- evidenci, ukládání a manipulaci s jednacími protokoly u MěÚ podle Spisového a skartačního řádu MěÚ a jeho příloh,
- realizaci úkolů ze zákona č. 241/2000 Sb., hospodářská opatření pro krizové stavy, v podmínkách obce s rozšířenou působností,
- plnění úkolů ve prospěch sdružení dobrovolných hasičů a vytvořené jednotky JPO-III Kaplice, ve smyslu zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně
- v souvislosti s Hasičským záchranným sborem Jč kraje přípravu seznámení PO a FO s možnostmi ohrožení, vyskytujícími se zdroji rizik a řešením ohrožení ve správním obvodu ORP Kaplice.
Dokumenty ke stažení